mengikuti mosoro

Oct 9, 2011

wow !!!

Assalamualaikum semua...


dah lame sangat rasenyer tak update blog nie kan. haha.
biasa la kan. sifat manusia. 
kadang-kadang rajin. kadang-kadang malas.
tapi aku nie rase macam bnyak yang malas je. haha. berat 6 6.
entah nape tiba-tiba je rase ad sikit rajin tu dtg.
jadi mase rajin nie la nak update ye wlaupun tade cite ap sgt kn.
tp bole la jgk tajamkan sikit otak nie ye. 
oke oke.
sebenarnye ak smalam bru smpai kt mktab je
seharian aku ad kt kL untuk satu seminar yang sangat HEBAT !
siyes aku cakap.. seminar tu memang SANGAT, SANGAT, SANGAT HEBAT !!
ak nak cite pnjang-pnjang pun ssh, jdi ak ringkaskan jela ye.

seminar ini bermula dari 10 pagi hngga 10 malam wooo...
kalau korng tgok pun cam da pening.
memang lame kot.
tapi siyes aku tak nyesal pegi
bnyak input2 yang memg sangat, sangat, sangat berguna untk semua yang pergi
dalam seminar tu ada mnunjukkan kita tentang satu pluang yang SANGAT, SANGAT, SANGAT HEBAT.
seminar tu dikendalikan oleh seorang sifu yang telah melahirkan LEBIH daripada 30 orang JUTAWAN dan lebih daripada 1000 orang yang berpendapatan 5 angka hanya dalam masa 3 tahun kot.
WOW ! siyes HEBAT !

aku tak tahu dah nak cakap cane.
memang aku sangt teruja !
aku pun tak menyesal diperkenalkan dengan peluang tersebut.
jadi pada sesapa yang ingin merebut peluang tersebut janganlah berlengah lagi.
masa tak akan menunggu kita.
rebutlah peluang ini selagi masih berpeluang.
aku hanya dapt ckap tapi atas diri masing2 untuk menilai sama ada baik atau tak
dan bagi aku ia adalah TERBAIKKK !!


kalau ada sesape yang ingin sama rebut peluang ini boleh la segera bagitau/hubungi aku k. 
ANYTIME, ANYWHERE ! no hal lah !

0 pengomen:

Post a Comment