mengikuti mosoro

Jan 19, 2011

aku seorang perempuan kurang cerdik!!!

Aku Seorang Perempuan Bodoh Kurang Cerdik!
Yang suke buat benda bodoh kurang cerdik
,
Bile ditegur aku buat bodoh
kurang cerdik,
Bagaimana hendak dijadikan contoh.

Aku Seorang Perempuan Bodoh
Kurang Cerdik!
Bila bertudung xmau labuh2,
Saper nak nasi lemak murah?
Hey!! Janganlah sentuh2,
Dah bagi tengok cukuplah.

Aku Seorang Perempuan Bodoh
Kurang Cerdik!
Bila berpakaian nak ikut fesyen,
Tapi aku lupa aku miskin,
Nak tempah xcukup kain,
Itu sebab aku tayangkan badan.

Aku Memang Perempuan Bodoh
Kurang Cerdik!
Bila pilih baju mesti saiz S,
Yang longgar2 aku rimas,
Orang lihat pusat aku puas,
Kelak kaya aku dengan $$.

Owh! Bodohnya Kurang Cerdiknya Aku Sebagai Perempuan!!
Yang suke berseluar sendat,
Sampai nafas tersekat2,
Bila berjalan macam orang terencat,
Nak berak pun terpaksa beringat,
Takut dah bukak xbley muat.

Bila Aku Sudah Bodoh Kurang Cerdik!!
Jadilah aku perempuan tuli,
Segala nasihat xamik peduli,
Halal Haram tolak tepi,
Yang penting aku hepi.

Kepada Perempuan Yang Sama Bodoh Kurang Cerdik!!
Ini bukan aku cakap,
Tapi ........ yang cakap,
Klu korang rasa dia silap,
Ayuh, hentam dia cukup2,
Tapi ingat,
Cakap bukan sebarang cakap,
Salah cakap masuk lokap!!


p/s : sori kalau ad sape2 terase,, hnye sbgai peringatan bersama,,
       
  ::mntak maap juge kalu terambil sumber org laen sbb tak ingt ambek dari mane::

::semoga same2 dapat menghayati dan semoga mendapat perlindungan dan rahmat dari-Nya::

0 pengomen:

Post a Comment