mengikuti mosoro

Jan 16, 2011

kenangan - part 1

kali nie aku nk ckap pasal kenangan plak,, x kire la kenangan manis ke,, pahit ke,, janji kenangan,, klu nk ckap pasal kenangan nie memg bnyak kan,, jadi aku nk mule kenangan aku dari zaman budak2 sampai la ke zaman sekarang,, first entry nie aku nk mule dari zaman aku kecik2 dulu,,, 


ada gaya action kamen kn,, hehe

gmbar dicemari oleh bdak2 nkal,, haha

nie la ak stlah berbulan2 mak aku smpan dlm kndungan perut,, x sngke plk kluar2 jdi comel camnie kn,, hehehe,,, TERIMA KASIH MAK sebab da brsusah payah mengandung, melahir, menyusu dan menjaga aku sehingga ke hari nie,, aishh,, tak lupe jgk kpd AYAH kn,,, tanpa ayah sape la aku kn,,,  

nie je gmbar yg ad mse zman ak kecik2 dlu,, comey gak kn,, hahaha,, biasela zman bdak2,, sumenyer comey,,, klu menangis pun comey,, apatah senyum kn,, tp xde ape lgi yg aku ingt psal zman nie,, haha,, mklumlah,, da lame kot,, 20 taon gitu,, gmbar pun nmpk cam maju cket je dari zman gmbar hitam puteh g2,, hahaha

mane satu aku nie?? cari2 la sndri,, haha

0 pengomen:

Post a Comment